2005  Z laboratoří výskumného ústavu je ukraden Chronoskop, který umožňuje cestování v čase. Táborníci jsou požádáni tvůrcem toho přístroje prof. Chronosem o pomoc, aby získali zpět časostroj. Za krádeží stojí jeho spolupracovník Herr Zeit, který se snaží změnit minulost. V tom mu však zabránějí statečné družiny táborníků. 

1997 Tato celotáborová hra se odehrává zhruba v polovině 19. století v okolí Prahy. Hlavní postavou je kapitán parníku Primátor Dittrich, který se vydává se svojí posádkou na plavbu. Cestou zažívají různá dobrodružství a setkávají se s různými postavami tehdejší doby např. s panem Barrandem, kde se blíže seznámí se skamenělinami. Cílem hry je bezpečný návrat s parníkem do přístavu a nasbírat co nejvíce zkušeností z cesty, která není jednoduchá, protože všude jsou nastržena nebezpečí či překážky.     Například naší cestu nám v půlce neplánovaně zkomplikovala povodeň, která zasáhla tehdy velkou část našeho území. Naštěstí se vše obešlo bez větších škod a tábor po denní evakuaci mohl pokračovat.   

1998 Námětem nám byl kreslený film, který v roce 1998 ovládl plátna kin. Statečné družiny objevitelů měli za úkol co nejvíce poznat místní kulturu, zdokonalit se v přírodních znalostech a indiánských dovednostech.

1999 Námětem hry byla knižní předloha Cesta kolem světa za 80 dní. Hlavní postava Villiam Fog a jeho přátelé při cestě naráží na mnohá dobrodružství a překážky, které však musí překonat, protože čas je jejich nepřítelem.

2001 Hra byla založena podle knižní předlohy Robinson Crusoe. Táborníci se dostali do role Robinsona, kdy se museli snažit přežít na pustém ostrově. Za splněné úkoly získávali materiál na stavbu lodě, která v samotném konci hry vysvobodila družiny z ostrova.

2000 Družiny táborníků procházejí pohádkovým světem. V pohádkách plnili úkoly a získávali indicie k nalezení pohádkového pokladu.

2002  Hra na motiv televizní soutěže Xapatama. Úkolem družin táborníků, bylo získávat indicie a co nedříve nalézt vzácné sošky.

2003  Táborníci jsou požádáni o pomoc při hledání truhly, která byla ukradena bandity. V truhle se nacházela práva indiánů k půdě na které žili. Úkolem bylo získat zpět ukradené práva a předat je indiánům.

2004 Během občanské války Severu proti Jihu ze zajetí jižanů uprchá pět přátel pomocí balónu. Balón je unášen větrnou smrští a po pěti dnech dopadá na opuštěný ostrov v Tichém oceánu. Trosečníci však neztrácejí naději na přežití. Ostov si obydlí podle svých představ s pomocí tajemných sil, ve kterých v závěru příběhu poznávají kapitána Nema.